poniedziałek, 28 lipca 2014

Styl Niny Dobrev

Witam wszystkich!
Dzisiaj na tapecie idolka nastolatek, która szczególnie zasłynęła rolą w "Pamiętnikach wampirów". Ja "Pamiętniki..." oglądam tylko czasami, nieszczególnie mnie to wciągnęło. Za to uważam, że główna bohaterka ma fenomenalne włosy, sama marzę o takich.
Zdarza mi się czasem przejrzeć portale plotkarskie, gdzie można spotkać informacje na jej temat. szczególnie rzuciło mi się w oczy zdjęcie z jednej z gal (Peoples Choice Awards), gdzie miała na sobie piękną czarną sukienkę z cyrkoniami(?)
Sukienka jest niezwykle kobieca i po prostu piękna.
Tutaj śliczna granatowa sukienka, która dodaje dziewczęcego uroku. Nie wiem, jak wam, ale mi granatowy kojarzy się zawsze z pierwszym i ostatnim dniem szkoły. Nigdy nie zapomnę swojej granatowej sukienki z zamkiem z przodu zakończonym serduszkiem i do tego białą bluzką z wielkim kołnierzem, który o dziwo nie był połączony z z resztą tylko zakładało się go osobno. Do tego były granatowe lakierki i granatowa pluszowa gumka do włosów... Bardzo lubię granatowy kolor i uważam, że jeśli ktoś jest zbyt blady na czerń, granatowy jest ciutkę lepszym kolorem.
Mój absolutny MUST HAVE - spódnica ołówkowa z zamkami.Jest po prostu świetna. Ta stylizacja należy do moich ulubionych. Dlaczego? Bo podobne ubrania są dostępne dla zwykłych śmiertelników i na pewno większość z nas będzie wyglądała w nich dobrze. Jest klasyczna, elegancka, a jednak dziewczęca i nadaje się na każdą okazję do pracy i na wyjście z przyjaciółmi.Stonowana, ale nie nudna.

A ty, co myślisz?


3 komentarze:

  1. ja uwielbiam wszystko z wysokim stanem:P
    spodnice ołowkowe jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obesrwuje:) czekam teraz na CIebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i really love her style! very lovely and stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń